evelinaviklund

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Evelina Viklund - 2 mars 2012 06:52

hallå, vaknade för typ en timme sen, gick o duschade och sen har jag bara typ försökt få igång min dator som dampade loss lite nu.. :) men aa, idag efter skolan drar jag till övik och till emma! :D ska sova där i typ 5 eller 6 dagar så det blir ju as kul! tar ett år på en gång liksom ;) närå  men det ska iallafall bli superskoj! först ska jag till sjukhuset och ta mitt förhoppningsvis sista prov, det lär ju säkert inte visa något det heller så jag antar väl att jag är frisk snart då:) eller jag är påväg att bli frisk!! :) men nu ska jag fixa mig lite granna, o juste! vi har typ musikprov nu på morgonpasset så aa, puss!


ingen bild för är inne på en annan användare..

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards