evelinaviklund

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina Viklund - 28 maj 2011 23:22

halloj!


idag har sara haft sin bal! på södra berget. AS läskigt att åka upp där för.. det var jätte långa/branta backar oså är jag jääätte höjdrädd så när ja kolla ner kände det som om ja skulle dö! men vi skulle iallafall knäppa kort på sara när hon kom in osv.. det var skit kallt och det var värsta långa bilkön och saras bil kom typ sist och vi kom ju nästan först?? kul va? men jaja.. hon var aasa fin serriöst.. vart lite avis faktiskt:PP men sen åkte vi tillbaka till mormor o morfar och käka lite där och myyste litt;; sen imorrn ska vi dit igen!.. morsdag vettni!:O jupp.. men nu sitter ja här och hare aaskul! eller näe.. snackar med bästaste saknade EmmaTjernberg på facebook! hon kommer till sommarn! det är de ända ja ha  blivit glad för idag faktiskt! varit på såå dåligt humör hela dan typ.. men jaru.. vet inte vad jag ska skriva...


jaja, pusshej allihooooop!<3

en dålig cam bild nurååå

 

Av Evelina Viklund - 27 maj 2011 13:50

Tja!


idag hade ju Malin kommit hem från turkey! eller egentligen i typ onsdags men hon kom till skolan idag!(Y) fick ett asfint armband av henne liksom alla tjejerna också men.. hon var serriöst as brun! fiint!

ja men, jag, malin, lina och johanna typ pratade hela morgonpasset .. malin fick ju berätta allt vad hon hade gjort:)

sen var det slöjd och plingan fick liite damp på oss för att vi inte gjorde nånting, men det var sista gången hallå? ska man börja på något nytt isåfall? -nej.

och hon typ sa de till anette(vår "mentor") och då fick hon också lite damp.. mest på malin:S för att malin trodde att hon skulle få slippa stå i maten eller nåt och då vart hon as sur :S men aja, sen stog iallafall jag & malin imaten.. det var astråkigt! fanns inget att göra förutom att torka bort osv.. konstigt va;)

men ja.. är lite sur också på 2 personer som kallar mig för 2 olika saker.. ena av dom kallar mig erik. så den andra börja -.- BARA för att jag tänkte vara snäll och hälsa på min gamla klasskompis så fick den ena(junior) för sig att jag är kär i honom(erik) och då började dom kalla mig för erik hela tiden.. as jobbigt.. oså fick ja veta hur den andra ser på mig.. höh.. the grudges.. tack altay! det värmer!! ..


men nu är det helg och imorrn ska ja åka till sundsvall och knäppa kort på min systers bal!:) ska bli skojj.. kanske:D

men ja , ha de bra! nu ska jag kolla på nanny mcphee bara för att den är "aaaaasbra!"<3


  snygg va?! :) det är fru selma quickly..   aa och här kommer en dålig cam bild på mitt fina armband! joru.. ses!

Av Evelina Viklund - 26 maj 2011 20:32

Hej!


idag var det några idioter som hade snott min mammas bil och hett sönder typ allt o så men dom kom inte så långt, som tur var så tog soppan slut mitt emellan viksjö-sundsvall och där finns det ju knappast nån mack i närheten så dom kunde tanka? oså hade vi tagit bort dunken med bensin i också så då kunde polisen hitta dom! och ringde o väckte oss kl 5 på morgonen -.- inte snällt om man frågar mig men.. dom var igen kända av polisen satt:P


aja. 2 saker ja längtar efter!

tyvärr har ja inga bilder påre men..



1.SOMMARLOV!<3333

2.stockholm&finland



ha de bra!/evelina

Av Evelina Viklund - 24 maj 2011 22:51

allå, allå emliga armén, suger.. men tja iallafall!


idag är det tisdag som jag hoppas att ni vet! och har varit en as tråkig dag och inget har typ hänt.. jag, junior, ghani och altay ägde på land och stad ;P .. hehe oså har vi haft franska prov.. det gick rätt bra faktiskt.. fast ändå inte liksom:) och imorgon är det onsdag och en kort kort dag! ska ju bli kul  hoppas ja! men nu ska ja sova!


godnatt:*


Av Evelina Viklund - 23 maj 2011 23:38

hallå där!


sitter och lyssnar lite på musik och har as kul! fast sen har jag ju inte det:PPpPppPPppP

men jag är as trött och imorgon har vi prov! franska prov.. så har väl mest bara pluggat , och pluggat... och pluggat..

oså har det här inte varit en bra dag! varit sur hela dagen och är fortfarande lite grinig, men hade ju hälsosamtalgrejs idag.. var ju inte så kul då men..:P

nu ska jag snart gå till sängs!


godnatt alla!

Av Evelina Viklund - 23 maj 2011 21:22

hej igen!


tänkte skriva lite mer då ,eller ja typ!:)


någon"några" jag saknar!


        


alla dessa fyra är bra vänner till mig som det var ett litet tag sen jag såg! förutom lotta o ali, men jag skulle egentligen göra den här förut.. men det gick inte för internet tiden tog slut.

men jag saknar er amigos! :D


later:*

/evelinaa

Av Evelina Viklund - 23 maj 2011 21:12

Hallåa! :)


tänkte bara skänka en hälsning till min kära vän Malin! hon ligger ju och blir brun om bena i turkland, medans vi går i skola här i sweden! orättvist ja vet men så är det ;) nä men ..


hoppas du har det as bra där gumms, och saknar dig här i lilla sverige nu! :P


 

love ya.


Ses snart!

/evelina

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards