evelinaviklund

Alla inlägg under juli 2011

Av Evelina Viklund - 26 juli 2011 11:44

det var ju ett tag sen nu? :P haha men jag har varit helt isolerad i viksjö fän :O utan dator som funkar och inga pengar på mobilen.. inte bra ju? :P men jag har spelat litt basket, och när den har varit upptagen har jag spelat futboll, sen har jag badat och haft trååk:P vart där i en vecka? kom till stan igår och om typ en timme ska jag ta bussN te mallsson, ska slagga där:) kommer ju bli ruligt som vanligt? :D


men jag måste äta lite frukost nu :O lite sent förde men vakna för typ bara en timme sen å :)


pusss /evsson...

Av Evelina Viklund - 24 juli 2011 19:50

hej :') emma här ni vet hon me bääääääästa bloggen *host harkel shalalala*  <-- fin.

jag är med victoria nu! :)) vi .. eh, sitt vi en dator var å driver me folk å lite sånt ;p vickan spelar nå himla töntspel på spela.se eh ;s EVELINA UPPDATERAR SOM EN GRIS :( så jag tänkte hjälpa henne (a) hihihihihi emma snel  flikka

men fgokbmkjkpoldgh. jag har inget å skriva HI-HI. jag kom hem från stockholm i förrgår typ? jag tro de  eh, :d men hejrå !! / emma


 

Av Evelina Viklund - 19 juli 2011 16:27

hallöh :)


snuffsi är tbx, mamma hörde henne jama igår vid typ 3 så hon kollade ut, och där stog hon.. jag sprang som in i h ner och skulle hämta henne men hon kände inte igen mig så hon vart fett rädd.. men sen gick de bra så nu e hon at home :)


idag eller om en kvart typ ska jag till viksjö, ska väl bada, vara hemma och ba chillä! sen ska ja te farmor o hälsa på :) och om ja ha tur kanske jag är med någon vän? ;) vi få see!


pussies!

/ett happy face! :)

Av Evelina Viklund - 18 juli 2011 14:05

Tjao! jao de är ju typ som rubriken sägs? jag vaknade vid 11 av att ja hade fönstret öppet och det lät som värsta tsunamin där ute.. nu äre ba pissväder rakt av.. men de regnar ju inte längre ? det är ett +.. men iaf!

ha nyss bakat muffinnss , det vart asbra! :)


jupp.. du är emmi i stockis! :) varför far alla till stockholm? :( de längsta jag kommer under juli och början av augusti är sundsvall! :P :(


jaodu! nu sitter min syster och vill ha internet stickan så måste nog lämna över den ;) pussis! <3


 

Av Evelina Viklund - 17 juli 2011 23:27

tjobre!


vad händer jao?

ofta? inget? :O de va väl inge braa?:O

jaaha du gjorde nått.. fett med coolt ju? :)


nu är jag veldigt trött, men glad? fast fortfarande orolig.. men intressant att ni får veta allt jag känner? haha nej.

men ska väl sova om en stund.. vart ju inte så mycke sömn inatt? xd

btw. idag eller nyss faktiskt kom min syster hem från stockholm och åland! snart är det kanske min tur att åka;P längtar iallafall:)


godnatt!

ps. gammal dator så blir en gammal bild :)


 

jao

Av Evelina Viklund - 17 juli 2011 17:58

hej.


fortfarande fett nere! :/

men nu lyssnar jag på musik som ska få mig på iaf bättre hunör..

HAHA och du får mig alltid på bra humör killen! fett me rolig ju? :D


pusss på er! :*

/evelinaaa

Av Evelina Viklund - 17 juli 2011 15:43

ååååååååååååh! fyfan vad jag har gråtit både idag och igår, min katt är helt borta.. hon måste ha hoppat ut genom mitt fönster och sprungit bort, jag märkte att hon inte var där runt 10 (på kv) trodde hon sov så jag brydde mig inte? vid 2 då jag och pappa hade kollat på 2½ men som ja har på dvd så tänkte jag vart fan är snuffsan? så jag gick in i mitt rum.. min dörr var öppen och mitt fönster var också öppet! så mkt så att hon kommer ut, eller hon öppnar dom så mkt om det bara är på glänt.

då fick jag panik och började gråta floder, jag letade efter henne överallt hemma! men hon va inte där? om man kastar en liten diamant kula som jag har hemma kommer hon alltid, eller om man skakar så att maten hörs, men hon kom inte då heller.. då gick jag och pappa ut och letade as mycket tills kl 5, sen från 5-7 satt jag ute på balkongen och kollade om jag såg henne, somnade där också..


fan kom hem snuffsi! :(( hela familjen har nyss varit ute och letat.. hittar henne fortfarande inte!


så om ni ser den här katten

       

ring : 0768165680 ....



bye/eve

Av Evelina Viklund - 16 juli 2011 21:24


tjobree! nu har jag fet me tråk så jag sitter och väntar tills nån muppig person ska logga in så ja får snacka lite! nu sitter ja här o typ chillar .. tröök :///


write something to me babe! :) osså är ja rätt sur för jag skrev 3 gånger ett awesome inlägg på emmas blogg.. och så försvann allt! 3 gg:(jobbigt ju! -.-


men nu får ni återgå till era normala liv ! :)


pussochhej!

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards