evelinaviklund

Alla inlägg under november 2011

Av Evelina Viklund - 30 november 2011 20:54

haha det är ju


hahaha.... nemen vet inte, men lyssnar jämt på den:D


Av Evelina Viklund - 30 november 2011 20:44

ja.. Julafton tror jag att jag får säga,

och Födelsedagen min! :)


men sommarlovsdagen kommer som en stark 3a;););)


tar igen dag 19 i nästa inlägg! :)

Av Evelina Viklund - 30 november 2011 20:05

tjenare , allt bra? nähepp, ok, ok, ok, förlåt..

nä ja ba skämta:)


men idag har det inte hänt ett skit egentligen, på skolan gjorde jag inte så mycket, den sög.. eller den kändes fett lång! :O

aa, när ja kom hem sov jag till 6, ätit lussebullar<3<3<3<3<3

oj helvete! imorrn har vi hk prov.. aa de kommer ju gå bra? på fredag har vi matte prov, måndag so, sen engelska, no(eller typ nån uppgift) , de va nå mer nästa vecka? asså åh, vi har typ prov i allt! hinner fan inte med längre? tänker inte lärarna på att vi har ett liv eller? alla säger typ att vi måste anpassa oss efter skolan eller min franskalärare säger de, träningar, vänner... (livet) måste komma i andra hand? .. vill lärarna att vi ska mobbas då vi inte kan vara med vännerna eller då vi suger på sporten vi spelar eftersom vi inte hinner träna?


aja nu ska ja väl plugga och aa.. förlåt för detta dampiga inlägg:)



älska haha! :D


Av Evelina Viklund - 30 november 2011 19:42

Vilken svordom använder du mest? - fan, helvete
Vilken tid är din väckarklocka ställd på? - 07:00, 07:10, 20, 30 och 40 :)
Var köper du dina matvaror ifrån? - jag köper de inte,de gör la de andra:) men typ willys, coop, maxi*?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - spela ingen roll:)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - skulle fixa allttttt, sen bju alla ja älska på nå asis bra;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Jappsi
När var senast någon stötte på dig? - haha idag
Vad åt du till middag senast? - Lasagne:)
Kan du vissla? - jafan:D
Tittade du på tecknat när du var liten? - ja?

Äger du några popband t-shirts? - tro inte de:)
När flög du senast? -när ja va typ 2
Pratar du några andra språk? - engelska, franska:o

Har du gråtit offentligt? - ha ja säkert?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - ja vill ha navelpiercing:p men inte nu:P
Vad har du med dig in på bion? - pengar så man kan köpa snacksss;P
Vad har du för väder? - vet inte, kolsvart så man int ser nå:)
Vilket var ditt favoritämne på låstadiet? - lågstadiet* typ.. matte/slöjd :)
När sov du senast på golvet? - inte vet ja:)
Gillar du din boendesituation? - de är väl okej:)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - venne:) 8?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - jajamen
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Näe;P mer på slutet haha!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 15:):):):):)
Tror du på liv på andra planeter? -nä;P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - ja brukar tänka på de ja har då ja mår skit, funkar:)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - nej:P
Tycker du om att krama folk? - Jajamendå:)
Äger du en digitalkamera? - ja eller ne eller jo men hittar inte:)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - vet inte:D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? -nja, men man borde hålla de man säger men ja blir inte sur:)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Nej, men jag skulle samtidigt inte kunna göra köttet själv.
Är du mörkrädd? - Ja haha ;$
Tre saker du alltid har med dig? - mobil.. mig själv, extra klack ifall mina skulle gå sönder:) haha!


kommer ett riktigt inlägg och dagens snart! :D

Av Evelina Viklund - 29 november 2011 16:41

1. gå i skolan2. träna

Av Evelina Viklund - 29 november 2011 16:22

Hej.


kom hem från skolan för ungefär nån timme sen, gick i spöregnet och frös med mina tights och så är mina skor "sönder" asså de är inte sönder men de läcker in vatten.. så kul att gå i slasket! men det är bra motion:):):) även fast de är kort:P Men aa nu snart skulle jag egentligen på träningen , men nu ska vi till mormor och morfar sa de så får väl skippa den idag.. oså har jag ont i magen/är skit trött så hade inte preserat så bra;O men aja..

när jag kommer hem blire att sova, så får väl plugga till de 6 prov vi har de här 2 veckorna.. 2 denna , 4 nästa -.- aja..:P haha mycke aja? :)


men vi hörs! <3


du var en av de som jag älskade allra mest, men du har förändrat så in i helvete! :( så mycket så jag inte ens tål att vara med dig längre.. </3

Av Evelina Viklund - 28 november 2011 22:05

Hej,


kom hem från matchen för ett tag sen.. det gick ju som de gick, ähh de är bra kämpat tjejer!


fast det sög lite granna men vi blir bättre:) vi var nog ba trötta:)))))

resultatet behöver vi inte prata om tycker jag..:O


jag gjorde ett mål som lika gärna hade kunnat skippas, aja.. whatever nu orkar jag inte skriva nå mer.. ganska irriterad och trött, så jävla trött efter att nån jävel rev upp mitt finger, fällde mig 3 gånger.. och att jag spelade 1 ½ period på raken.. vila 3 minuter, ut igen resten av perioden.. (quartar .. ursäkta stavningen, därför säger jag perioder.. 10 minuter i varje som är 4 st för er som inte kan basket:).)


nu aa..


orkar seriöst inte ägna mer tid idag åt bloggandet, så dag 16 eller vare nu är får vänta tills imornn..



pusshej

 

kämpar!<3

Av Evelina Viklund - 27 november 2011 15:11

jag är inte säker, alla filmer med astrid lindgren tror ja:)

förutom ronja rövardotter, alla barn i bullerbyn, emil i lönneberga, haha så typ pippi och nån fler xd

men jag gillade den där med köttbullen , HAHA.. men typ nils-karlsson pyssling eller nåt :D

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards