evelinaviklund

Alla inlägg under april 2011

Av Evelina Viklund - 30 april 2011 12:38

hej.


dag 2 , "en" blogg jag läser varje dag!


jag läser väldigt många bloggar varje dag,, men en av dom är malins blogg:) www.mallsson.bloggplatsen.se eller typ emmas www.emmatjernbergs.blogg.se men asså det är väldigt många så jag räknar upp högst 4 till, haha:) linas blogg läser jag också, www.linass.bloggplatsen.se , oså sarahs, www.sarahviiklander.blogg.se , johannas www.jojjaa.bloggplatsen.se och min syster saras!www.ssaraviklund.blogg.se :)


jätte fina bloggar som uppdaterar ofta:) läs dom!


men idag äre ju vaalborg:D egentligen så skulle ali komma hit och sova över, men det blev inte så:P ist tror jag åker till lilla viksjö och är med vänner där eller så är jag bara på någon majbrasa i stan:)


men vi ses imorrn!:)


puss/evelina


 

Av Evelina Viklund - 30 april 2011 00:00

hej igen! haha.


jag glömde att ja skulle länka ämmas blogg, men när du loggade ut ämma så kryssa ja ner msn rutan och då försvann din förklaring xd Haha.. men jag ska försöka ändå,. men du måste hjälpa mig sen! haha. love u

/ävälina

Av Evelina Viklund - 29 april 2011 23:24

hej, nu har jag varit i viksjö och birsta! träffa ju släkten på båda ställena med, det roliga var att det var samma personer som ja träffa i viksjö som i birsta(Y)


men nu har jag skaffat en såndär ny månadslista, eller nu äre 39 dagars men..:) min käre vän emma skickade en roligare^^ hoppas jag:) men kolla hennes blogg:D






Dag 01 - 3 bilder på mig som inte alls liknar varandra.

Dag 02 - En blogg jag läser varje dag

Dag 03 - Min favorit bok/böcker

Dag 04 - En ny tagen bild

Dag 05 - Fyra bilder som gör mig glad

Dag 06 - Min favorit plats

Dag 07 - Två utomlands bilder

Dag 08 - En person som betyder mycket för mig

Dag 09 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på

Dag 10 - Tio sanningar om mig

Dag 11 - Någon jag saknar

Dag 12 - Två saker jag längtar efter

Dag 13 - Fem bilder från ett minne 2010

Dag 14 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Dag 15 - En bild som är från när jag var liten

Dag 16 - Min favorit film när jag var liten

Dag 17 - Tio saker jag gillar att göra

Dag 18 - Någon/några som betyder mycket för mig

Dag 19 - Min favorit låt

Dag 20 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 21 - Mina syskon

Dag 22 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Dag 23 - En sak jag gör varje dag!

Dag 24 - Två favorit smycken

Dag 25 - En bild som gör mig arg/ledsen

Dag 26 - En bild jag har tagit som betyder någonting

Dag 27 - En bild som är över ett år gammal

Dag 28 - En bild som är tagen i staden jag bor i

Dag 29 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i

Dag 30 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Dag 31 - Tre filmer jag sett och gillat

Dag 32 - Tre saker som finns i mitt rum

Dag 33 - En sång som får mig att må bra

Dag 34 - En bild på mig och en kompis som badar

Dag 35 - Två saker som händer mig ofta

Dag 36 - En före och efter bild när jag fixar mitt hår

Dag 37 - Någonting jag vill göra just i denna sekund

Dag 38 - Någonting jag saknar väldigt mycket

Dag 39 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut


dag 1, 3 bilder på mig som inte alls liknar varandra.

som tur e, var det bara en peruk.. och jag passar nu inte i blont kort, nu vet ni de

  

 

så där ja! 3 bilder som inte liknar varann ett dugg!:)


tjingeling!

/eve

Av Evelina Viklund - 27 april 2011 21:12

hej bloggen:)


det var ett tag sen men den här bloggen suger ju lite oxå?:) men vem bryr sig? (y'

tänkte ladda upp nå 2 3 bilder från när min syster sminkade mig lite, först tänkte vi en as cool sminkning men den tar lite längre tid så vi gör den nästa gång ist:)


aja, have fun!

   

  

  var egentligen inte meningen att det skulle se ut så, men jag skulle fixa bak håret eller något så då knäppte min syster kort.. hon gillar den och jag sa att ni skulle få se 3 bilder satt..:)   vet , ser wierd ut.. men jag gillar hur håret flyger .. eller aa haha.


men nu har jag inge mer att skriva men äntligen fick ni litt' bilder:)


later:*

/eve

:(

Av Evelina Viklund - 14 april 2011 21:03

hola compains!:D


idag har jag inte varit på skolan för jag har varit på begravning i viksjö:/ min pappas moster har dött:'/ r.i.p mary<3

så jag var typ där och träffade släktingar jag inte ens visste ja hade..

men sen va ja tvungen att spela orgel fast ja inte ville men ska typ spela den 1 maj o de är sista gången ja kan spela innan det.. men hela dagen har varit .. tråkig/sorgsen satt men nä nu lyssnar ja ist på asbra låtar och blir bara gladare o gladare:)


men ja.. ha de bra!


/evelinaaaaaaaaa

Av Evelina Viklund - 13 april 2011 00:36

tja,


förlåt för dålig uppdatering men inte haft ork bara...

idag hare inte hänt ett skit känns det som men då skulle ja ju näästan ljuga.. har ju varit skola, träning<3, o birsta.. träffade magnus åkerlund på willys :D (timrås.. ehm.. förre? eller nuvarande målvakt) han hälsade innan ja ens såg honom:))) så då kände man sig bra..haha;)

men nu typ sitter man här och ba... sover:)


och jag orkar itne skriva det där 30 dagars idag..

men aa typ ska sova nu klockan är.. OJ myyycket!:O haha eller nej men asså för att vara vardag,, måste sova innan min mamma vaknar.. hon komma bli sur ju:O haha godnatt alla!:D


eve

Av Evelina Viklund - 2 april 2011 19:15

Tja!:D


fett glad just nu...! för vi vann mot bräcke.. eller som Matilda säger, vi bräckte bräcke ;) haha.. men iaf vi spelade asbra idag och vann med 51-34!:D eller de vart ju 34-51 men de fatta ni nog eftersom vi var borta;PP aja as bra spelat iallafall tjejer!<3


oså nu dag 7!


Min bästa vän!

 

 

men en av dom heter Malin!:D ni får en gammal bild för sitter vid en gammal dator;P

  

söt va?! ja:)<3

 

sen har vi ju Lotta:P min kusin..:D

 

snyygg!:)

 

och sen nåra jag inte har bild på-.-

 

Emma T!<33 www.emmatjernbergs.bloggplatsen.se !:D

Alicia R!<33

Alice M!<33

Marika A!<33

 

och nåra till.. älskar er:P<3

 

 

 

aja, hejdååå:DDD:D

/en glad vinnare<333333

Av Evelina Viklund - 1 april 2011 14:41

amentja!

 

ja, nu börjar jag väl direkt med den där 30dagars;P

 

så.. dag 6!

 

MIN DAG

ja , först så vaknade jag kl 4 på morgonen (för jag somna typ 7;P var astrött..) sen klev  jag  upp.. bestämde kläder, sminkade mig, platta håret, och kollade på 2 ½ men innan de va dags för skolan!:P på morgonpasset gjorde ja inte så mkt.. jo! jag träna tills soprovet på tisdag.. 2 sidor wooow! (not) men asså serriöst , vissa fick 8 sidor och jag fick 2 xd haha peter tycker jag är "duktig" :D

men serriöst, so är mitt sääämsta ämne:O:P

men nu kom ja bort mig.. men sen vare ju dags för "träslöjd" wow skit kul! vi hade fjollan!!!! för våran träslöjdslärare var sjuk...... igen! så då fick vi läsa,köra land o stad, o typ sånt.. och det är ju april idag!:D så jag lurade faktiskt bara malin... men hon trodde serriöst påre!:O haha:D askul:D

nämen asså sen typ vare matte, jag o malin ägde!;)

sen nu sitter jag här!

 

 

och just de! jag ägde ut Junior idag!:D både på uno, när vi skulle kolla när matten började.. hanfick rätt men vi hade slagit vad om när vi börja och den som hade rätt skulle få toast på måndag.. när ja såg att han hade rätt jag ba inuti: HELVETEEEEE!!!! :'( MEN!! sen kom ja på att det är ju första april! hahah han vart knekt... igen;)

sen! när ja fick hans chocklad! jag låtsades dricka ur den.. då ville inte han ha den längre, konstigt huh?;)

 

men nu ska jag göra nåt annat..

 

pusshejleverpastej:P

/evelina

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards