evelinaviklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av Evelina Viklund - 28 augusti 2011 17:29

tjolahopp!


min update suger! men jag .. aa.. Haha jag kommer inte ens på något att skriva? x)

men idag har jag vart i viksjö.. sen i fredags.. och spelat orgel och de :) sen var ja i birsta och aa.. köpte inge ? glömde alla pengarna hemma :PP men imorrn äre basket! :D och aa.. haha roligt inlägg? nej.. men skola imorrn å.. ahah men jag skriver litt sen.. något roligare förhoppnings vis :)

puss :)

Av Evelina Viklund - 26 augusti 2011 17:15

Hej på er!


Nu ska jag stava jätte bra idag så med STOR bokstav från början av meningen och punkt ;P Haha ne men idag och igår* var det ju skola? :o 2 dagars skola då man inte gör ett piss.. as kul ? Fast det var ju as kul att träffa alla kompisar och så :) Men iallafall igår hade vi några "lekar" eller typ stationer då vi skulle göra massa saker.. och få glass ;P Vi kom 2:a :O 8:3 äger ;D Fast fortfarande lite sur över att vi inte får ha Niklas och att vi är i paveljongen.. Det kanske blir kul där men just nu är det lite jobbigt när skåpet är i skolan och vi ska vara i paveljongen :P Eller.. ja.. ibland så ;p Då vi har mentorspass och Jörgen! Han är btw våran nya mentor tillsammans med Vossan! :) Vi hade ju Anette förut men .. nu har vi Jörgen :) haha.. han verkar bra :)


Aa, sen vet jag inte vad jag ska skriva mer ?


Fast idag följde Malin med mig hem för Micke skulle klippa sig och då skulle hon va med mig på stan! :) Vi plattade håret och prata skvaller ;) nemen ja ba skoja.. fast vi plattade faktiskt håret och hade det awesome :) sen drog vi på stan med sara , jag skulle ju köpa shorts tills på måndag då det är träning, och Mälls köpte en t-shirt :) sen drog vi på marknaden där vi träffade och var med Lina, Sarah, Matilda, Sally och Johanna. vi gick på tempo och hade trevligt, sen till lekparken :p men då gick Malin och efter en stund gick jag, då alla gick mot stan igen.. för jag skulle egentligen med en buss halv 5.. men jag missade den :P men jag tar en senare , för jag ska till Viksjö ! :)


nämen nu är jag jätte trött och vill bara sova! så vi hörs sen :P


  

Av Evelina Viklund - 23 augusti 2011 10:37

tjabre! usch fult :P


men idag.. nu, ska jag till mallen.. nä.. malin och ha as kul? vi ska till birre sen vet ja inte :p idag var det ju 8 år sen vi vart bästa vänner, lol.. haha ja räknade ut det för något år sen ;P känner mig stolt.. fast :D okejdå..


men jag hade iaf askul i övik! på båda ställena ;p fast emma fick väl liite mer "pluspoäng" då.. fast de va Askul på lägret :D


men nu ska jag kolla om min pappa har druckit upp sitt jävla kaffe  (kaffeberoende jävel....) så att han kan skjutsa mig till mallssies :) men de tar tid-.- jag tänker inte gå.. nä nu ska jag inte besvära er mera! pusshej! :*


  bara för att den är fet snygg? (A)

Av Evelina Viklund - 18 augusti 2011 11:38

Tjjjjjjja folksss.


igår hade vi fett ruligt vi spelade avslutningskontsert innan avslutningen men jaja, kul vare :) sen hade vi aaaaaaasa mysigt i lugna rummet :P man fick ligga på en säng, värsta as skön med baouta kuddn, sänghimmel, as fint rum, sen fick man massage och aa.. jätte skönt! vi fick sova och slappna av:D

sen hade vi dans oså.. :)


nu ha ja, matilda, nån en annan + 2 norskar haft grupplektion med anne-lise ska ha en timme till efter lunch :) kuligt! men japp.. igår var vi på en kontsert i nätra också med en ascool kille som spela billie jean, crazy frog, indiana jones m.m :) asbraa! så hade vi nån tävling om vem som kunde lista ut alla låtarna.. jag och matilda fick 2 fel.. fast vi vann lite ändå ;)


nu ska jag till bildverkstan och skapa underbar konst! ....



pusssssssssssssssssssspåer därhemma! :*

Av Evelina Viklund - 15 augusti 2011 17:32

tjobre's!


vi har typ ingenting att göra.. men det är en ascool / rolig kille här som är värsta awesome :P


annars.. suger det.. det brukar vara kul men .. man får typ aldrig öva? :O men aja, jag och matilda ska behöva spela på onsdag ist för avslutningen? :P inte bra.. men strunt samma det är kul :D


men nu ska jag vara med matildaaaa och den coole killen :P





pusssssssssssss :*:*:*:*:*:*

Av Evelina Viklund - 13 augusti 2011 11:02

Heeeeej, emma här! ni vet , hon med den superbraiga blogg'n, okej då, den är inte sååå superbraig dock! :) just nu smsar jag med ägarn av denna blogg, asså evelina ;p hon sitter på bussen hit till övik för tillfället medans jag fixar mig å typ städar ;pp hahah som eve skrev på min .. vi kommer inte alls vara blyga inte alls ! (a) ahahaha fast  ? jo. men systemkameran ska me å pengar , ett glatt humör också ! hahahahah ne jag skoja , va töntigt. HAHAHAHA. usch nej. :( hhmm,,, jag lovar att jag är bäst på mario på ds , lovar de ! (a) hihihih, fast .. ? hur vare nurå ? ;p bättre än min brorsa. hahahaha, asså jag har inge å skriva, men eve skrev värsta mkt på min så jag ba; Blablablabla många bryr sig, blablablabla mario blablablabla. eve åker en stor blå buss. (nu fick jag lilla röda traktorn låten i huvve HAHAHAHAAHAH ah, normalitet när den är som bäst!) men nu måste jag verkligen fixa min, visst hon kommer typ 25 över 12 i think? ;p men ändååå, mitt hår ba; HEJ HÖSTACK! men hahahah hejrå !/ emma


   aah, där är jag typ ;) puss 

Av Evelina Viklund - 13 augusti 2011 10:37

japp.. missade första bussen så ja o pappa åkte efter den men den stannade aldrig :P så vid höga vände vi om och nu ska jag snart ta andra bussen som går 11 :D sen är jag där vid typ 25 över 12? xd men aa nu måste ja dra.. pusshej!


/trrröööötttttt chey...

Av Evelina Viklund - 12 augusti 2011 21:27

Hej !


nyss kommit hem från sundsvall och kollat på.. aa.. drakbåtskampen, en 5kamp typ? då timrå, sundsvall, nå skidlag, giffarna och dragons ska .. eh.. haha vet inte xd ha en 5kamp xd sen vare nåt ankrejs , man skulle köpa en anka och vinna... ? haha , men jag for hem för lovade emma att ja skulle komma in på msn :D men aa.. nu sitter ja här och ska snart kolla så ja ha allt packat och klart inför imorrn! :) cant wait...

ni får ju klart bilder då ja kommer hem? kommer kanske inte kunna blogga något då jag är där men ni klarar er nog ;) fast kanske nån gång.. de finns ju datorer ;*


NU SKA JAG VARA SOCIAL MED EMMA SÅ VI HÖRS SNYGGINGAR! :)


/evsson!


Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards