evelinaviklund

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina Viklund - 29 februari 2012 23:29

Hejsansvejsan :) skriver från pers iPhone och vi spelar något knasigt yatzy ;) men ska snart sova men är inte så speciellt trött men iaf, skola imorgon ju :p bara så ni vet.. Jag vann första omgången! ;) men nu gåre bajs :( imorgon har vi redovisning på so:n om öknen och vi är inte klar? Sen ska vi ha nån pjäs på franskan, kommer ju gå as braaa ;) nemen nu ska jag sova så godnatt! :)

Av Evelina Viklund - 26 februari 2012 18:16

hej! :)


jag har inte bloggat något idag som ni förmodligen märkt!

har inte gjort någonting idag eller i helgen alls, fy så tråkigt! men jaja, till helgen ska jag till emma och sova där tills onsdag så ska vi på hockey på tisdag.. rätt fult att jag älskar timrå och så ska jag på modo-lhc :o men det ska bli kul, modo måste faktiskt vinna för vill ha med oss lhc i kvalet för timrå har ju 4-1 i matcher mot dom och dif har nollat oss 2 gånger i rad så.. väljer hellre lhc ;) aja nog om hockey! ;) men det ska bli så jävla kul att träffa henne igen:D sen på torsdag eller något så åker jag till jämtland så det blir fullbokat hela lovet, men det känns skönt! bättre att ha planerat något än att bara sitta hemma ett helt lov! fy vad tråkigt! :)


och jag kollade på basket tidigare idag, barca - cantú och barca vann såklart med 63-62 :) barca äger på allt! :) men iallafall, märkte hur mycket jag saknar att spela basket! det har jag inte tänkt på så mycket då jag inte kollat på en basketmatch på .. aa sen jag vart sjuk men aa, längtar verkligen tills de säger att jag får spela igen, mår lite bättre nu ju! :)


men ja, puss! :) <3

Av Evelina Viklund - 25 februari 2012 17:23

hej!


idag har det bara varit en slappar dag, ovanligt? men skönt!

just nu pratar jag med Malin på facebook och ja.. vad finns det mer att säga? :o om en vecka är det lov!! då ska jag nog ner till jämtland till moster bettan, ska ta med mig roxy så hon får komma tillbaka och träffa disse, bettan och tommy, och framförallt få springa fritt ute:) har lockat håret och aa:) jag trodde det var söndag idag? ;o kom på nyss att det var lördag.. men ja, kul! eller aa.. haha:)


asså.. jag har inget att skriva så det här inlägget blev nog inte så kul!

men iallafall, resultatet (ganska intressant! ;ooooo)


 

ren o fin spegel:)

      

luggen ser bättre ut i verkligheten än där, promise


peace out!

Av Evelina Viklund - 25 februari 2012 16:45

 

Emma!

 

hetMalin!

 

Alicia:)

 

Jenny!

 

Lotta:)

 

bara för att alla andra fick seriösa bilder så fåru en as fin på dig också;)


jag älskar er, jag har alltid super roligt med er, ni får mig på bra humör hur dåligt jag än mår, jag kan prata med er om nästan allt, några av er, om precis allt. jag vet att jag inte kommer släppa kontakten med er då vi gått ut skolan, ni betyder för mycket för det! sen är det ju inte alla som jag går i samma skola som, Emma, du bor i övik och det är ju inte det närmaste men inte heller långt bort, vi har varit vänner i ungefär tre-fyra år och vi har haft bra kontakt hela tiden, mer på slutet vilket jag tycker är as bra!! :D jag kan säga allt till dig för jag menar, vem ska du säga vidare det till? jag vet att du inte gör det och jag litar på dig!:) jag älskar dig. Lotta, jag har kännt dig hela mitt liv , ja det är ju inte så konstigt.. du är ju min kusin? :o men jag har alltid as roligt med dig och jag älskar dig, men jag brukar inte vara med dig så mycket längre, det var mycketmycket mer då vi var små :// Malin, jag är så otroligt glad över att du är min vän, du är den bästa som finns, dig säger jag allt till, för jag vet att du inte sprider det vidare till någon, och haha, du känner mig så pass väl att du fortfarande vill vara med mig hur jävla störd jag än är ibland:) jag älskar dig bög!. Alicia, det har alltid varit du och jag liksom, vi har varit vänner sen dagis och du är så jäkla underbar, du dömer inte mig heller för något, du känner mig också så pass väl;) men sen jag började på kiörning har vi inte varit med varandra så mycket och jag är heller inte så ofta i viksjö längre, men vi måste träffas mer för du är hur underbar som helst, jag älskar dig. Jenny , haha, jag har bara kännt dig i ungefär.. vad äre, typ snart två år? :o men du är.. asså du är as grym på alla sätt! jag har alltid så otroligt roligt med dig för du är så.. jag vet inte, du är konstig men på ett as bra sätt! :D jag litar på dig och du kan lita på mig med:) älskar dig;)


tack för att ni finns!


hahaha, puss!


Av Evelina Viklund - 24 februari 2012 22:39

       

Jävla snygging asså!!!!!


bög, du är nog den vackraste jag känner! pusssss! ;)

Av Evelina Viklund - 24 februari 2012 19:57

 

Oscar Klefbom

Färjestad (?)

Elitserien

Av Evelina Viklund - 24 februari 2012 19:30

Tjenna! :)


skolan idag var långtråkig och jag var så otroligt trött så jag köpte en kaffe på rasten, det var det godaste jag druckit typ, tills jag kom hem;) då gick jag och mamma först på h&m och typ kollade på saker, träffade min gamla dagisfröken så vi pratade väl lite med henne och så, men aa.. efter att vi varit på alla affärer gick vi och fikade hos Sara på wayne's coffee, gud vad gott! och trevligt:) jag tog en caffe latte med vanilj och typ nån brownie med typ nå nötter på och sen delade jag och mamma på någon annan AS GOD kak/tårt bit typ:) så nu är jag mätt för flera dagar framöver:)

men då vi precis skulle gå och jag hade fått en sån här man har kaffet i då man har med sig den (minns inte vad det heter men typ nån pappersmugg) så drack jag lite men jag vet inte vad som hände men jag typ tappade den så det for ut as mycket på golvet som sara precis hade städat, stackarn;)


       

asså.. jag har inga såna bra bilder på dig, blir att knäppa till veckan! ;)<3

Av Evelina Viklund - 22 februari 2012 14:28

 

nu har jag bestämt mig! SÅ JÄVLA GRYMT SÖT!


Erik Karlsson

Ottawa

NHL

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards