evelinaviklund

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

when you are falling, i will be here to catch you.

Av Evelina Viklund - 22 april 2012 13:07

Tjohej!


nu ska vi snart till morfar och sen till mormor en sväng! morfar hade blivit sämre igår så hoppas som fan att det är bättre idag! jag älskar dig enormt! jag är så trött på allt runt om kring.


men nu skulle vi åka så aa vi syns!


puss!!


bilderna funkar fortfarande inte.. ååh va irriterande!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Viklund - 9 maj 2012 18:28

tjena, jag har bytt blogg till devote, klicka HÄR för att komma till den, glöm inte att följa den också! det blir med uppdateringar på den!   pusssssss ...

Av Evelina Viklund - 6 maj 2012 23:12

1. Vaknar 2. funderar om jag vill ha frukost, oftast inte 3. klär på mig osv och borstar tänderna 4. om de är skola är ja i skolan hela dagen annars sätter jag mig väl vid datorn eller hittar på något     det gör jag ju varje dag iallafal...

Av Evelina Viklund - 6 maj 2012 22:58


tjaaaaa!   vaknade runt 10 idag och gick och duschade typ på en gång, så skönt! och eftersom min kära moster fyller 50 år UNG idag så var vi och firade henne i stavreviken i mormor och morfars hus, mormor fick ju komma hem då också :) hon bor ju ...

Av Evelina Viklund - 5 maj 2012 12:39

            weheartit.com   du är full av lögner och skit, lämna mig ifred.   hejrå. ...

tja

Av Evelina Viklund - 5 maj 2012 12:20

har man inget att skriva om så har man inte..   134 tonårsfrågor.   - Fyra frågor om förhållandenÄr du singel? - yes i amTror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nejHur många har du varit kär i? - på riktigt, 1Är du kär just nu? - kanske ...

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards