evelinaviklund

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelina Viklund - 31 oktober 2011 16:55

drar på bio nu med Jenny och Per !

ska se tintin eller nåt:P


höres och synes!

Av Evelina Viklund - 31 oktober 2011 16:09

hejpåer!


ganska så slö och trött dag idag, vaknade runt 8/9 tror jag då Per o Jenny kom in i rummet, sen somna ja om till 11 då han kom hem:P efter det for vi till stan för att käka och gravera(stavning) deras ringar eller nåt.. glömt vad vi egentligen hade tänkt men jag tror faktiskt det var att äta:) hihi.. men som sagt så for vi in och gick på alla möjliga affärer och kollade, skönt idag ju, 9+ grader! :PP haha oså min vinterjacka som värmer mycket:) men vi gick iaf in på en massa jävla affärer men vart vi än skulle äta så var det fullt.. samma igår! men då bestämde vi oss för att dra till subway, samma sak där .. fullt.. då sket vi i allt och drog på max och tog en hamburgare som lunch.

känner att man är nyttig då man är här!:D  och ikväll blire hemlagad pizza:):) ännu nyttigare;D men ni vill va här, Pers mat äger.. tycker synd om er;D nejdå men.. det här var ett tråkigt inlägg kan man tycka!!


nej men nu ska jag väl antingen spela mer wii som jag gjort varje dag jag varit här, eller fortsätta sitta vid facebook... eller så är jag så social så jag går till Jenny o Per;) ähh, de ordnar siggg;D;D


tack för att ni läste detta super tråkiga inlägg:P:P:P:PP:P

love! 


lägger ut någon bild som redan finns ute för har ju inga bilder här;)

 

Av Evelina Viklund - 29 oktober 2011 18:58

dagen har bestått utav wii, mat och en jävla massa handlande o farande .. :)


ja vaknade runt 11 och började mysa med Taz ;) (Pers katt)

sen for jag, Jenny o Per till shell och åt litt hamburgare med apelsin mer<333 :P haha nyttiga! men det var typ världens godaste me :P sen drog vi och handlade på willys tills ikväll ( typ nu hihi ) lasagne :D Per är ju kock så det blev as gott :))) sen for vi på maxi o köpte revbensspjäll till Per och något annat:P sen for vi hem hihi.. medans han o Jenny gjorde mat spelade jag wii igen! Basketpro! ;; haha ne men jag spelade wii resort och ägde på basket ;D haha fast ne :)

men ja.. nu sitter vi här o är proppmätta allihopa.. kollar på någon riddare film, nehepp nu tog den slut :) nu kommer de nå annat troja:P:P:P


gud vilket tråkigt inlägg :)


mer sen!

puss

Av Evelina Viklund - 29 oktober 2011 00:42

Hej!


nu är jag i skellefteå och ska vara här tills på onsdag då mammis fyller år så då ska vi hem igen :) vi for runt tio, stannade i övik och åt lunch på burger king, sen nästan raka vägen till skellefteå :) vi var framme runt 4.. sen åt vi tacos och har kollat på 3 filmer och spelat wii med Per ett tag nu :)) ska precis dricka upp mitt te<3

på söndag skulle vi egentligen bada på Pite äventyrsbad igen , men vet inte hur de blir för mig ? funkar inte så bra just nu typ, men om de vill bada så följer jag klart med och kollar på:D det är supermysigt där! :)

btw. kvällen igår på skolan SÖÖG! :)


det blir tyvärr inga bilder förrän på torsdag senast :)

tackhej pusshej! <3

Av Evelina Viklund - 27 oktober 2011 17:54

hej påer!!:)


dagen började inte så bra .. vaknade kl 8.. då skolan börjar.. sprang upp , klädde på mig osv osv.. kom kvart över.. men på so:n körde vi typ teater, jag Sarah o Johanna va i en grupp och vi typ ägde;O hihi :D Sen varte tråkigt ett tag.. tills vi fick hål på HKn, (3 timmars) så ja drog te aulan för Malin stod där idag! :) men den som hon stod med skulle göra ett prov så då fick jag kliva in och rädda dagen ;) hehe.. men de va iaf jätte kul, sen drog vi ner när aulan stängde och då var vi as töntiga och sprang runt överallt och.. levde! FAN va kul de va! :D vi var typ brunne barn igen! :D men men, sen drog vi in, då kom Petter o Ali! :) de typ slogs och så och då sprang Ali in på en toa (det är en dörr, sen en liten pytte hall, sen 2 dörrar på varderna sida, en tjejtoa o en killtoa) men Petter hedde för dörren för Ali så han inte kom ut, sen vinkade han in mig o Malin så vi skulle hjälpa till, hahahah.. ååh :))))) Ali : öppna dörren.. snälla öppna dörren -.- öppna dörren :( *står fortfarande i för * Ali: men öppna dör... ey vänta det är någon här!!!! "


Jag, Malin, Petter : HAHAHAHHAHAHAAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHA *döööööör*


sen när vi öppnade, kom först Ali ut, sen efter typ 4 sekunder kom en liten 6a ut som såg as rädd ut :O haha :/ :D fan vilken kung dag! och nu ska vi tillbaka till skolan för redovisning!! så hejdå :)


PUSS


 

Av Evelina Viklund - 26 oktober 2011 12:38

Hej igen..


vet inte varför ja skriver för ja har inget att skriva men jag har bara lust, och då äre ju bra att ja skriver för ja lär ju suga på att skriva snart igen :))))


Imorgon äre HK <3 gud va kul de är.. iaf att vara med Alle o Malle :) fast kommer ju aldrig vara i samma grupp som de men.. vi kan ju typ prata ändå ;) hihi :) åh gud va onödigt </3

på lördag fyller Sara år! 20 bast :) gammal bliru ;) hihi närå :D men jag saknar dig syster!! :)


och gud vad tråkigt jag har nu!!!!!


det var en jävla massa gud där hörni ;D hehe..

men nu tycker jag att ni inte behöver läsa nå mer :) punktslut :)))))


 

tyvär har jag inga nya bilder så blir bara en gammal!

puss

Av Evelina Viklund - 26 oktober 2011 10:58

hej på er mina fina vänner! :)


är hemma idag igen,   men imorrn ska jag på skolan för mår liite bättre nu ja :) haha men ja.. just nu ligger ja i soffan, dricker te<3 och kollar på hur många lingon finns det i världen :) ibland kan livet vara rätt asis bra! om man räknar bort att jag har typ 38 graders feber men.. det sjunker, nu äre nere på ungefär 37,2 - 37,5 :)

men pratar litt med Malin på facebook :) (Asså hon är på skolan ;P eller de har lunch men asså mobilen;P;P) hihi:)


men ja.. vet inte vad ja ska skriva.. imorgon har vi kvällsredovisning på skolan kl halv 7..


jamen nu har ja inge mer att skriva typ! kort och tråkigt inlägg!


Akta älgen!!!!!

Ah, Bomp!

kom igen nu mamö!

vad gör ni om polisen kommer?

Ducka! AJ!


pussissss/evelina


haha Ebbe är så söt , lilla muppgubbe! osså Kristina :) mina 2 favoriter ;)))

Av Evelina Viklund - 25 oktober 2011 11:44

hej.


har fortfarande feber men det går neråt så imorgon får jag hoppas är jag tillbaka! :)

Har nyss skickat iväg skogisuppsatsis till min mentor! tack per för hjälpen.. haha kände att jag suger lite granna, kan inte ens skicka iväg ett dokument..

men nu ska jag äta min frukost efter att ha vaknat 28 gånger inatt och varit tvungen att gå på toa... eller ugglan som de säger ;D det blir ägg och bacon! plus te;) ett as gott te som man blir pigg av! :) det heter infusion African Rooibos ! :) ni borde verkligen testa, iaf om ni är väldigt trötta väldigt ofta, det hjälper verkligen! blir ju bra på mornarna ;)

men nu måste jag äta och springa på toa.. igen.. så vi hörs kanske senare!


pusshej/Evelina

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards