evelinaviklund

Alla inlägg under mars 2012

Av Evelina Viklund - 28 mars 2012 22:44

tjennaa :)


det var ett tag sen men jag orkar bara inte blogga för det blir inget intressant det jag skriver men, kan ju berätta vad som hänt om det hänt så mycket .. :P


I lördags var jag, Malin, Henok och Malls lillebror Micke på junnes thairesturang och åt ja, thaimat såklart? ;o sen gick vi eller.. vi sprang typ på bio och såg hungergames , den var förbannat bra! sen följde de med mig hem så jag slapp gå själv (klockan var elva då) :P:PP sen aa, i onsdags så var jag och Malin på badhuset och simmade, efter det åkte jag hem till Sara för hon hade fått nytt smink så hon ville ha någon att provsminka, vilket jag gärna ställer upp på! ;) sen har det väl inte hänt så mycket.. har varit på en del timrå matcher och sett timrå vinna alla :):) obesegrade så här långt och Minst en 3poängare till så.. = elitserieeeeen <3

jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu, ska försöka uppdatera imorgon kväll också! :)


 

Så blev resultatet då Sara sminkade mig:)

 

älskar dig :)


och med de bilderna säger jag gonajt people! Peace out!    

Av Evelina Viklund - 19 mars 2012 21:21

Hej!


idag har det varit skola och det var oerhört tråkigt förutom just matten :) då jag kom hem kollade jag först lite på andra avenyn sen somnade jag till 7 ungefär då jag blev väckt för att äta mat.. men nu försöker jag skriva något på mitt reportage som ska in imorgon.. men det går ju sådär! men ska iaf försöka nu så skriver imorgon eller nåt.


Pusshej!

Av Evelina Viklund - 18 mars 2012 03:43

tjohej!


nyss kommit hem från Leksand och kollat på leksand-timrå.. timrå vann efter förlängning och är nu 2a i kvalserien! vilket betyder att de är på elitserieplats.. fast de är ju 8a omgångar kvar så.. kämpa timrå!<3

hursomhelst, klacken var hur jävla bra som helst idag! nästan lika bra som i torsdags :) oså åkte bagarn med på bussen! han satt bredvid mig och jenny fast på höger sida, tycker jag var as coolt! och för er som ej vet vem bagarn är.. han är en timråspelare men han är typ skadad så han får inte spela på hela säsongen och då åkte han med oss supportrar och stod i klacken! :) bjöd han på godis tre gånger och varje gång hade han alltid någon rolig kommentar och aa.. kul vare iaf! :)))


men nu ska jag sova, pusshej godnatt! :)


 

hahahahahahahahhah.... åååh .. aa, ingen såg direkt bra ut.. bagarn blunda , jenny ba "omgomgomgomg" och jag .. aa jag vette tusan vad jag gjorde....


men dedär är bagarn! eller johan andersson heter han ju egentligen :):)

Av Evelina Viklund - 13 mars 2012 22:58

hej.


har inte bloggat något för har inte hunnit och inte orkat.

har kollat på andra avenyn mest och ja.. sen har jag inget alls att skriva om! :o

stod i aulan idag med Amanda så slapp ju alla lektioner:) ganska så as nice! fast då alla har lektion är det långtråkigt men.. de löste sig;)


men nu lyssnar ja på musik, pratar med alicia och ska sova snart, puss!


Av Evelina Viklund - 11 mars 2012 16:21

hej! :)


påväg hem nu, är väl i umeå någonstans.. tänkte iaf slänga in ett blogginlägg eftersom de inte blivit så mycket sånt den här veckan.

såg nu att det var ca 10 mil kvar till övik, vilket betyder att det är ca 20 mil kvar hem:) öh aa, har inget att skriva hahah. mina tankar är bara på hockey och det blir för mycket sånt här kanske? :P

men kommentera vad jag ska skriva om!! sen kommenterar ni ändå alldeles för lite, om jag skriver något ni inte gillar så skriv det eller om jag skriver något ni gillar, skriv det! men det är förbannat tråkigt att skriva för de som inte skriver tillbaka, typ.


ajamen, men skriver kaaanske sen! puss


 

ASFINA.

Av Evelina Viklund - 9 mars 2012 22:42

hallååå :)


badet var as kul, men det var kallt för de fick typ byta vatten i morse för något hade gått sönder, oså värmepumpen så de tog tid att värma upp och aa.. men annars vare kul ::) efter det åkte vi o åt hamburgare och sen hem, dyng trött efter badet och aa.. :)

men heeeela dagen har jag bara tjatat om att jag vill att det ska bli torsdag då timrå möter bofors. fy satan så kul :):):):)

haha måste sluta skriva så mycket om hockey.. kanske får starta en hockeyblogg.. nä, står fast vid den här ett tag till! :) men som jag sa, blir mindre hockey under sommaruppehållet. tills dess så får ni leva med det! :)


Puss!

Av Evelina Viklund - 9 mars 2012 12:56

hej!


nyss kollat på andra avenyn som jag gjort hela natten:) men nu ska vi till äventyrsbadet i pite å ja.. bada ;) jag har fått ett par trumpinnar som jag sitter och spelar på hela tiden, inte för att jag har några trummor men jag trummar på allt annat :) jag ska bli timrås nya trummis!! eller inte:) men nu ska vi nog dra, puss! :)


 

sitter vid jennys gamla dator så blir inga nya förrns ja kommer hem :)

Av Evelina Viklund - 8 mars 2012 21:54

hej!


framme i skellefteå nu och är hur trött som helst, borde ja ju vara, åkt buss och bil i fem timmar.

det blev inte så snabbt inlägg för ska kolla på bigbrother medans jag äter upp allt godis jag köpte till bussen men som jag knappt rörde :):):)


skriver mer sen! puss:)

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards