evelinaviklund

Alla inlägg under september 2011

Av Evelina Viklund - 30 september 2011 18:17

nämen heii :)


är förjävla glad just nu :P som vanligt.. har ingen anledning? :O haha men inget och INGEN kan förstöra mitt humör nu! de är verkligen på topp! :) jappss.. vi ska kanske till mormor o morfar sen, vet inte om jag orkar..


ojdå.. nu hör jag att musiken i örat kommer från mitt rum :P glömde nog mobilen där.. aja .. den kan ligga där ett tag :P:P:P hehe nej men orkar typ inte :D


ska ba chilla och hare gött! :)


hare asis bra! :D

puss :)

Av Evelina Viklund - 30 september 2011 15:42

hej!


idag äre ju fredag! skönt med helg? japp! :D

fast känns som om de är tisdag eller måndag idag eftersom vi vart i skogen måndag,tisdag o onsdag.. men på måndag åker resten av åttorna till skogen! :) hehe, lycka till kan jag ju säga! :D så då blire väl as tråkigt men halvtskönt med så lite.. fast roligare me många ju ! :) hehe japp, har fan inge att skriva :O idag på matten så hade jag glömt min mattebok och de som hade varit i skogen fick gå in i lilla rummet bredvid och "jobba" där.. de var ju inte så många som jobbade kan jag ju säga ;) hahah jag satt med malins ena bok öppen så han skulle tro att jag jobbade om han kom in, men annars pratade vi och lyssnade på musik.. jag och mallisch testade en rolig grej att vi hade i mina mobil headsets och hennes koss så vart det musik i båda öronen.. de var.. jobbigt.. asbra.. och svårt att lyssna xd


aja.. inget mer att säga nu:D


Av Evelina Viklund - 29 september 2011 22:29

Timrå - Linköping 4-2 och där med första 3:an på säsongen! :D


Älska timrå :P <3



hahah men idag har det varit skola som varit kung! allt förutom lite av bilden.. ba för att ja inte gilla vår lärare:P:P:P lol , men annars är jag super glad nu och tänker gå och lägga mig! :o pusshej! :D


    HAHAHA ansiktsutrycken där asså!:D  och jag ba " tack guud" <3!

Av Evelina Viklund - 28 september 2011 13:17

HEJ!


nu luktar jag väääldigt gott eftersom A-gruppen av 8orna har precis kommit hem från skogen! igår eldade vi tjära och röken va ju super nice! fast ne.. och lukten går inte bort så ett varmt bad? - JA TACK!

frysit, gått vilse, svettas, gråtit, blödit, ..skrattat och ba älskat de! de har mina 2/3 dagar bestått av! fast ja grät eller blödde aldrig :P de va andra som gjorde de ;) men de va super kul, super kallt och super långtråkigt! ALLA bara stirrade in i elden ... faaaan  va kul? ne.. men p.sverker berättade "spökhistorier" ( några var riktiga men en var så jävla fejk! ).. (ni som ska ut i skogen nästa vecka behöver inte läsa de ja ska skriva nu förrns ni komme hem för de är om en historia :P:P:P:P ) en av de var att det var ett barn som dog av att nån grävde ner det i en sten"hög" och typ pekade ut mördaren osv,, sughistoria iaf.. vart rädd då en vafan kl va över 9 och kolsvart:P



nu kan ni läsa :P

nu är jag aaaaas trött och ska på nån jävla försvarsutbildning ikväll! puhhh, kan de ju glömma! :o

men egentligen så skulle jag o Malin sova i Malins tält men de fick vi inte för 2 av 3 lärare.... (ena lärarn sa inget om de) fan va sur ja blev! men de va mysigt med de andra! :) haha fan va de är roliga asså :D men det var sviinkallt för de hade ju bara gjort plats för 4 st ( Håkan, Henke, Johan och Klas ) sen vi ba " ahapp.. hur ska vi få plats då? :P " men de gjorde plats ovanför deras huvuden, så jag och malin fick dela på ett liggunderlag osv.. de gick ju bra ? :P


men nu har jag skrivit fööör mycket för att vara något roligt att läsa! :o


HEJDÅ :)

Av Evelina Viklund - 25 september 2011 12:23

tjobre's!

har typ nyss kommit hem från malins house :) de va ju typ inte bara lite as kul? okej då.. lite? :) fast as mke :P:P:P:P

haha men vi såg aldrig på någon film men de gjorde inge :) efter att ja hade skrivit här gick vi ut i husbilen och pratade med Henok på skype :) fast jag och lina somnade lite då .. heheh :) men sen bestämde vi oss för att sova runt typ 2?  men först snackade vi lite men då somnade Johanna så då pratade jag, Lina o Malin och kollade på as kinga videos tills typ kl 5 ;)


och vi vakna runt 10 iaf och nu sitt ja här! :P


men igår innan ja for till Malin så var jag ju i indal och spelade orgel... det var as kuul! :D de låter fett tråkigt men de va roligt :P jag och en kille som heter David fick vara ... ursäkta för att ja inte vet hure stavas så drf säger ja bara att vi fick presentera alla stycken osv :) de va as roligt även fast ja e as hes.. hehe , men jao nu vart de ett längre inlägg än va ja tänkt mig :)


puss!


ps. ska ju ut i skogen tills på onsdag så kommer inte kunna skriva någonting !!


   

Av Evelina Viklund - 24 september 2011 23:24

bra sverige! <3


nu sitter jag med lina, malin och johanna och har super ruligt :P nä nu snart ska vi väl se på film? de här är ju en filmkväll... tror jag? :P vet inte :P lan :) haha men aa HEJDÅ:D 


Av Evelina Viklund - 24 september 2011 09:48

HEJ!


är typ as mega glad nu! Sara har kommit hem o hälsat på, saknat henne skitamycke! hon kom runt 12 igår kanske ? (natten) jag låg och sov osså stod hon framför mig jag trodde ja drömde men.. mamma sa idag att hon faktiskt är här! så hon kommer senare! :D:D


men igår efter en as bra o rolig skoldag så följde jag med malin hem! :) vi gjorde inte så mkt knäppte lite bilder o hade skoj :P innan jja skulle åka så gjorde vi nån as god liten grej! ingen aning vare var men.. de va apelsin , gröt(kall) och grädde! :P

och ikväll efter orgelspelsgrejset i indal (lite utanför sundsvall) så ska jag dit igen, för då ska jag, lina och johanna dit för vi ska ha en liten film kväll ;)


men aa nu måste ja klä på mig och vänta på sara!:D för hon är hos sin kille nu :)))))


Pusssss!


    

Av Evelina Viklund - 22 september 2011 15:54

... i dig.

hihihihihiihi ja ba skoja? eller gjorde ja? den stora frågan.. ja men :)

men jag ska stava as bra igen! måste ju trän på läxan imorrn tills :P bra sverige! mycke bra sverige! :)


haha, asså jag va bara tvungen :D men idag har det varit skola, ganska dryg dag men jag tyckte det var as kul på bilden! :) som alltid.. och aulan har ju öppnat igen , igår men.. vi var faktiskt i den idag ;) längre än 3 sek..


och nu kollar jag på that 70's show :) och ska snart göra min bild läxa! ååå va ja suger på bild.. får till och med läxa i det? fast det var mest för att jag pratade med malin och altay första gången och då.. gick det inte så bra med det :) men ähh, 9 timmar kvar .. att göra typ 3 saker på.. inge bra men de går nog ok ;))))))))))))))))))

asså jag är typ fett jäkla glad! även fast de är ett pissväder.. de gjorde min dag! :D


men nu är that 70's show slut så vet inte va ja ska gö.. hitta väl nån liten rolig mupp som är inne på facebook ;)


och ikväll blir det hockey! :D timrå-växjö! :)

Brahej <3

  jag älskar dig as mycke ! :) <3

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards