evelinaviklund

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina Viklund - 31 mars 2011 14:48

abow va många som besökt min blogg:O de gillas, fortsätt så!(y' <3;)

hej btw!:D

idag har det varit rätt såå okej.. slutade kvart över 2 idag för killarna ska ha HLR.. det tjejerna hade igår;) så tack pöjkar ;D


btw.. Day 05 now!:D


det är typ min syn på kärlek.



"kärlek är inte bara en känsla, det visar att något finns mellan 2 personer och att det är en "lycka" eller vad man nu ska säga..... inte många som ´kanfå känna that feeling:P det är 2 personer som är redo att göra alllting för varandra". det är nog den bästa "känslan" som finns;P asså det finns 1000 saker att berätta om kärlek men har inte så mycket tid.. så fick bli något riiiiktigt lite! :P så, ja.. var nog allt för idag de!:)


see you later:D

/evelina

Av Evelina Viklund - 30 mars 2011 18:25

Hallå där kött och blåbär det där är min penna!


haha asså det är liksom en liten muppsak i min klass som sa så idag på matten när ja sa hallå till honom.. haha det lät så jävla bra just då så var tvungen att skrivare;)


men idag fyller iallafall min bror 23 år, så grattis till honom! han ska få en xperia mini pro, men schhh.. de vet han inte än;D


men iallafall, nu äre dag 4! :) och det var " vad har du ätit idag?" tror jag:D


men idag har jag inte hunnit äta någon middag , den ligger fortfarande i ugnen och väntas på att bli varm, men det blir varma mackor eftersom det är min brors älsklingsrätt och han får bestämma den idag:P men annars har ja bara ätit kebab på skolan;PP


och glöm inte checka in min o mallas blogg..igen;))

eller www.minnies.bloggplatsen.se , det är malins blogg! superduperfin!:)

ja då vare väl inge mer då...


C y l8ter alig8ter:)

/evelina

Av Evelina Viklund - 29 mars 2011 22:26

Shululu!:)

 

idag äre tisdag och kom hem från träningen för nån timma och det var askul som vanligt!:D förutom att ja typ dödade mitt finger ännu mera(kan läsa mer på www.evelinaochmalin.bloggplatsen.se ) men ändå,, annars vare kul!:)

 

men nu äre ju dag 3 som jag använder den här bloggen och det handlar ju om mina föräldrar..

 

Min mamma heter Marie och bor inne i centrum och är 40+ :P vet inte exakt men äldre än 42 iallafall:))

och min pappa heter Staffan och bor ute i boshen!:P och han är också 40+ men ett år äldre än mamma;P

dom skildes för ungefär 4 år sedan, när jag gick i 4an,


asså vadfan ska man skriva om dom? att dom är gamla?;P närå.. men vet inte vad ja ska skriva mera satt..


pusshejgnusochgrejs eller aa..


C y l8ter!=)

/evelina:)




ps. blir ingen bild nu, orkar inte ladda upp:D

Av Evelina Viklund - 28 mars 2011 16:02

shululu!;)


nu har jag kommit hem från skolan som faktiskt inte var så tråkig ändå:))

på rasten körde först jag, Lina, Matilda och Sally!:) vet inte vart Sarah var?.. basket tjejerna vet ni;) men det blev så kallt så vi gick tbx te skolan men då stanna ja o lina ute med Ghani, Johanna, Altay och Malin:) dom körde typ klockan elle nå,, jag och Malin äääägde påre?! eller hur?:P vi fick till 4 sen kom vi inge mer:'( men iallafall.. vår mattelärare Johan var inte så glad på mig idag för jag satt liksom hela tiden åt fel håll, pratade med Altay o Ghani, sen Malin, Johanna och Lina:) hehe det var ju kul för mig men knappast för Johan;P men Altay typ cuttade sönder mitt ANDRA finger:(((((((((( nu har jag världens märke där!!!! muppunge..:(


men nu! dag 2 :P


aa nu äre ju såhär att min blogg dampar så kan inte kopiera., men det är "min första kärlek"


och när man är liten är man ju kär i 10000 olika varje dag typ , men den första riktiga var nog säkert Hugo ,, tyvärr har jag ingen bild,men ja..





C y l8ter!

/evelina

Av Evelina Viklund - 27 mars 2011 21:00

Shululu!:)


nu äre så att jag har skaffat en till blogg som ja kan ha lite själv;P har en med min bästa kompis! läs den btw:D


www.evelinaochmalin.bloggplatsen.se !:D ni komma säkert gilla den!:)


men vill ha en sån här 30 dagars grej så därför mest ja gjorde en egen blogg;P så nu börjar den:D


Dag 01 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 02 – Din första kärlek
Dag 03 – Dina föräldrar
Dag 04 – Vad du åt idag
Dag 05 – Din syn på kärlek
Dag 06 – Din dag
Dag 07 – Din bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Din tro
Dag 10 – Vad du hade på dig idag
Dag 11 – Dina syskon
Dag 12 – Vad som finns i din väska
Dag 13 – Denna vecka
Dag 14 – Vad du hade på dig idag
Dag 15 – Dina drömmar
Dag 16 – Din första kyss
Dag 17 – Ditt bästa minne
Dag 18 – Din kärlek
Dag 19 – Något du ångrar
Dag 20 – Denna månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något som gör dig upprörd
Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Dag 24 – Något som får dig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Dina rädslor
Dag 27 – Din favoritplats
Dag 28 – Något du saknar
Dag 29 – Dina mål
Dag 30 – Ett sista ögonblick



Dag 1


  

asså blir den för hittar inte direkt någon annan ;P


1.jag har världens bästa vänner.

2. jag är mörkrädd

3.jag bor ute i boshen och inne i centrum:P

4.min klass äger dig!

5. jag älskar att spela basket och går i de

6. jag är typ världens timrånörd:D

7.jag har 2 katter

8.jag delar rum med min syster i stan

9.jag och min bästa vän har en blogg;)

10.jag saknar sommaren!!!!



aa.. de va de de:P men nu ska ja kolla på big brother! hoppas roza åker ur.. fast vet inte om hon är nominerad men skit samma:PPP


Goodbye:D/evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards