evelinaviklund

Alla inlägg under december 2011

Av Evelina Viklund - 31 december 2011 13:06

hej.


ja nu är jag ju framme i Jämtland, eller igår egentligen men mobilen är sär så jag orkade inte vänta 150 år på att den skulle komma in på bloggplatsen :)

men gud va kul jag har haft den senaste dagen(Y) men jag är ju så jäkla trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. får nog lägga mig tidigare ikväll! NÄ JAG BA SKOJA, för kl 00.00.01 äre 2012<3<3<3 åh gud vad bra, lägg allt skit bakom sig och börja om! :)

och min moster och hennes karl är bara bäst! :D och det är typ -12 och FULLT med snö! här är det en vinter! speciellt jämfört med härnösand däre är typ plusgrader (Då jag for vare 3 +) och typ slask :):):):)

och jag älskar deras djur! de har 2 hundar , Diesel(disse) och Roxy och deras 2 katter , Pelle och Leo :)

jag är typ bästis med Disse<3 Om jag får då jag kommer hem, laddar ja upp bilder på dom;)


mitt nyårslöfte kommer bli att jag ska Minst ha 2 A:n i mina betyg till våren, och våga vara mig själv! :)


nä nu ska jag vara social med de andra! :)

btw. jag är typ as glad att timrå sparkar Perra.. eller han avgår men samma sak:)


Pussssssss<3


Jag saknar dig<3 

.

Av Evelina Viklund - 30 december 2011 14:04

tjatja!


bara så ni vet, det är fett skööönt med munsår, det kliar sådär lite lagom sen när man kliar så river man upp allt :):):):)

men nu funkar äntligen min surf på mobilen! eller ibland.. det dampar nu men det funkade nyss....

tack Per för hjälpen:) men ja.. egentligen borde jag packa för helgen men alla mina kläder är blöta för de har nyss tvättat allt jag äger och har... så ja får vänta med det..


jag har ingenting att skriva å ingenting att göra.. och ingen är social heller :( inte bra..


men nu kommer jag inte på nå mer.. OM jag får till surfen om ett tag, blire nog fler inlägg:)

Puss!


ingen bild idag för har inga nya och tänker inte knäppa med mitt snyggsår<3

Av Evelina Viklund - 30 december 2011 00:35

asså jag har flera nära vänner som är toppen!

men min närmsta vän är Malin :)


vi har kännt varann i 8 år, lite mer.. och varit bästisar ungefäär lika länge! ni vet då man var liten blev man ju typ bästisar på en gång ;) vi var inte med varann lika mycket när vi var mindre, blivit mer nu vilket är superduper bra! du betyder så jävla mycket för mig, har hjälpt mig genom det svåraste och har alltid varit bra att prata med, även fast du själv kanske inte tycker det.. men det har verkligen hjälpt! jag litar på dig mest av alla jag känner, du vet allt om mig, och vi tänker typ på samma saker hela tiden och säger samma saker as ofta, vilket är as coolt! :) du har världens bästa humor, och musiksmak ;D jag har alltid kul med dig, även om allt är skit.. kan man inte vara ledsen då man är med dig för du får en alltid att skratta :D asså vilka minnen.. och det finns typ bara 2 eller 3 inte så bra minnen (som man kan komma ihåg iaf?) och resten är toppenbra :) du är också en sån som jag kan säga allt till och inte skämmas eller vara rädd att du ska tycka jag är dum i huvudet, för du känner mig så väl så det har du väl redan listat ut för länge sen ;D du vet allt, och ändå stannar du kvar :)

vi har aldrig riktigt bråkat, tjaffsade då vi var små om nånting fånigt, då nån var sur på nån i klassen och den andra inte höll med typ, sånt. men vi bråkade aldrig, var bara oense ;);) jag är inte ens rädd för att vi ska bråka någon gång, jag skulle aldrig snacka skit om dig för man vet vem man kan förlora som vän, och vet att du inte skulle säga något om mig heller.

ibland förstår jag inte hur du orkar med mig, då jag bara klagar eller är irriterad .. jag skulle inte orkat med mig;)

jag är ju ganska blyg, men inte då ja pratar med dig inte :D


du är den omtänksammaste människa jag vet, du är lite udda ibland men det är bra, för är man inte det.. är man inte så kul ;D du är.. asså jag har inga direkta ord för hur du är, du är bäst helt enkelt! :)

du kan lita på mig till 1000 .


jag älskar dig bvobb! och vi MÅSTE vara med varann då jag kommer hem! till veckan ;)<3


         

  

men.. mini bild :(

   

   



har ju bara gamla bilder eftersom jag sitter vid mammas dator.. :)<3

Av Evelina Viklund - 30 december 2011 00:27

hej:)


ganska så jätte glad just nu, men varför får ni inte veta.. det blir ju en liten funderare för eran del :) de som vet, de vet helt enkelt! :)


men jag tänkte försöka blogga lite mer idag eftersom imorgon drar vi ju till moster Bettan över nyår, kaanske hinner med ett imorgon innan vi far men.. vi ska ju till morfar också å gratta honom för han fyller ju år:D Grattis moffa! älskar dig:)<3

och så har jag fått ett jävla munsår som inte är så nice, eller blåsa eller vad det nu är.. ont gör det iaf.. kul att jag typ rev mig där nu med min längsta nagel för jag kliade mig lite ovanför det.. åh fyfan:(

och har fortfarande inte fått till det där med surfen på telefon så kanske inte blir något inlägg? aja, ni får leva med det helt enkelt! ni dör ju knappast ;)


men vill inte att det här ska bli ett sånt där super långt inlägg som är as tråkigt att läsa som jag brukade göra.. så uppdaterar dag 7 eller vad det är nu då :)


Puss! btw. vad ska ni göra på nyår? :)

Av Evelina Viklund - 29 december 2011 15:46

jag har 2 mellannamn, Sara och Katarina.. börjar med Sara;)


Sara: jag fick namnet av min syster som ville att jag skulle heta samma som henne.. och jag tycker det är fint som fan! :) hehe..


Katarina: jag fick det namnet av min andra syster, och jag tycker om det ganska mycket, men jag tror inte jag fått det från någon, tror bara hon tyckte det var fint då..;)


aa.. där har niiiiii:)


puss!

 

Av Evelina Viklund - 29 december 2011 15:36

Hej på er!


nu sitter jag här med min mobil och försöker komma in på nätet.. de funkar inte.. men jag har satt på allt som måste vara på osv, men det funkar fortfarande inte ( jag har fri surf i en månad så det är inte pengarna som är problemet ) någon som vet hur man gör med en sony ericsson? halebop.se var inte direkt till någon hjälp det heller.. den bästa hjälpen jag fått var av Malin, men de fattas fortfarande nåt på den.. åh jobbigt :(

men iaf, nu sitter ja å smsar som jag inte gjort på ett år:):):):):):) happyyy!;)


jag vet inte vad jag ska sriva, men kommer inte uppdatera något ( om inte nåt från mobilen ) under tiden jag är i Jämtland hos min underbara Moster! :D stannar där tills på söndag tror jag :)

men ja..

jag vet inte vad jag ska säga! xd


så.. Puss å hare bra! :D

Av Evelina Viklund - 28 december 2011 23:37

Hej!


på så jä*la bra humör just nu! det har varit den bästa dagen på länge!

först vare ju himlabadet med Alfred och Jennifer, fyfan va kul de va! åhh, vill tillbaka!! men gud va mycke småbarn.. aja det var suuuper kul ändå! :D sen följde jag med dom på hockey.. det var väl ganska kul ändå;P det vart ju inte direkt nån timråvinst kan man ju säga;) men de spelade aaaaasbra första 10 och ganska bra resten av matchen.. aja whatever:) men sen åkte jag hem med Jenny och Per, och har super ont i huvudet btw för slog till det på himlabadet men de går la över! :)

men då jag kom hem så åt jag lite överbliven mat;P;;PP;PP och typ för nån halvtimme sen så fick jag min älskade saknade mobil!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D åååhhhh.. vad glad jag är! har varit utan (en mobil som inte stänger av sig själv efter 2 sekunder) en som funkar... huuuuuuur länge som helst, fråga vem som helst.. jag BEHÖVDE en ny! men nu fick ja de:D man kan inte ta bort mitt smile efter den här dagen! bryr mig inte ens att timrå förlorade , inte ett jeffla dugg! :D


det är inte den bästa, men en grymt mycket bättre än min förra!!


 

den är inte vit som jag ville, men den duger som fan!

Av Evelina Viklund - 28 december 2011 11:05

jag kan inte riktigt beskriva kärlek så bra för alla tycker olika om kärlek.. men som jag ser det:


Man vill alltid vara med den personen dag in, dag ut, man skulle nästan kunna göra vad som helst för personen, man blir glad när man ser honom/henne komma. man önskar att tiden aldrig skulle ta slut, man kan vara hur långt ifrån varandra som helst, men man är ändå så nära.


det finns mer men orkar inte skriva mer!


Pusssssss<3


 

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards