evelinaviklund

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Evelina Viklund - 5 oktober 2011 14:17

HEJ!


nyss kommit hem från skolan, den sög .. fast vi hade hål och typ de som varit i skogen kom tillbaka idag :) de va ju ni-ce ! men aa.. Jenny och Tina gjorde så att 8:1 o 8:3 sjöng för mig.. tackk.... fast.. vart ju såhääääääääär glad? :) men Lillemor hittade på en egen vers mitt upp i allt så Henke när alla hade sjungt färdigt han ba " MÄH! du kan inte hitta på egna verser ju... vi kan de ju inte .. " eller nåt sånt :)

så ganska bra dag ändå.. och om ungefär 2 timmar kommer Malin, då blire tårta och nå mer kanskee förhoppningsvis ;) hehe,


men vi hörs sen! pusshej! :)


   

snygg va? ;; 13? 12? haha vet inte..

Av Evelina Viklund - 5 oktober 2011 07:16

morrn morrn! :D


nu är jag fjortis.. där med rubriken :)))))))))) ne.. fjortååååån :PPP


asså ursäkta för att ja är lite wierd nu men as trött, mamma kom in och väckte mig då hon sjöng halv sju för hon skulle åka och jobba... sen försökte jag somna om men de gick ju int? fan heller.. :( så drog jag mig upp ur sängen och gick å duscha.. nu väntar 1000 års skola! :O eller typ kanske 5 och en halv, timmes då men .. samma sak :)


men ja.. vi hörs lite senare! :D pussheej ! <3

Presentation


Tjobre's!

Jag är en tjej på 14 höstar som älskar sin familj, djur, musik och sina vänner.. jag spelar basket, orgel och piano så ska försöka skriva så mycket jag kan!

puss!
släng in en kommentar äru söt? :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilka är det som följer min blogg mest? är du en..
 tjej
 kille

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards